Føniks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ansøgning til Føniks

Go down

Ansøgning til Føniks Empty Ansøgning til Føniks

Indlæg  Riis Fre Mar 26, 2010 1:07 pm

Forventet brugernavn: Jeg regner med at hedde Riis, Ole Lukøje eller Demon Hunter
Nuværende brugernavn: Lige nu er jeg ikke på dkx, men jeg er på dk1, nox og comx med navnene: Demon Hunter, Herman V Rompuy og Ole Lukøje
Single, Dual el. flere: Jeg håber på at kunne få en Dual, men eller spiller jeg Single.. Håber dog på jeg kan få Jan ind som sitter Smile
Alder: Jeg er 17 år gammel
Erfaring: Jeg har spillet 4 eller 5 dkx, samt 1 nox og 1 comx
Hvilken race vil du spille: Jeg har endnu ikke slået en race fast, men regner med Galler eller Germaner
Vil du spille off/Deff: Off
Har du tidligere været medlem af DUE/Føniks, WFH eller andre alliancer sammen med os: Jeg har været med i WFH, serveren efter i havde WW Smile

Kunne du tænke dig at være i ledelsen? Ja det kunne jeg, og jeg har erfaring med ledelse af en alliance, som Stilling også ved Smile
Har du ledelseserfaring? Jeg har god ledelseserfaring.. Lige nu er jeg leder af en alliance på nox, med rank 15.
Hvad ville du gerne lave i ledelsen? Jeg vil gerne have lov at holde styr på vores medlemmer, finde ud af hvem der bliver farmed, giver dem gode råd og andet.

Andet: Jeg går i klasse på Skive Handelsgymnasium med Stilling. Vi har haft et tæt samarbejde på tidligere danske speed servere, og hjulpet hinanden. Vi opdatere hinanden jævnligt i skolen. Jeg har også et godt forhold til Amber Wink

Hvordan kan vi kontakte dig: MSN: Christian.1611@hotmail.com, skype: christian-riis. Stilling kan tage kontakt i skolen. Facebook: Christian Riis, som både Amber og Stilling har. hot.dk: The True Gentleman. Nox: Herman V Rompuy. dk1: Demon Hunter. Comx: Ole Lukøje. Det var det Smile

Riis
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ansøgning til Føniks Empty Sv: Ansøgning til Føniks

Indlæg  Ambling-Amber Man Mar 29, 2010 8:20 pm

Velkendte ansigter er altid velkomne Wink

Ambling-Amber

Antal indlæg : 66
Join date : 06/01/10

Tilbage til toppen Go down

Ansøgning til Føniks Empty Sv: Ansøgning til Føniks

Indlæg  Riis Tors Apr 29, 2010 2:19 pm

Hey Amber og Stilling Wink

Brugernavnet bliver Mephistopheles på en dual konto mellem David, Johnny og jeg. 1 Filipiner og 2 danskere

Riis
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ansøgning til Føniks Empty Sv: Ansøgning til Føniks

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum